آمریکا پسابرجام را فرصتی برای نفوذ در ایران می‌داند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 91
نویسنده : علی

 حجت الاسلام آل‌هاشم عامل اصلی نگرانی دشمن را هویت اسلامی انقلاب برشمرد و تصریح کرد: انقلاب چالشی بزرگ برای اندیشه‌های الحادی ایجاد کرده و امروز با وجود گسترش خشونت و ناامنی در منطقه ایران از ثبات و امنیت مناسب برخوردار است در حالی که ملت‌های منطقه در آتش تروریسم می‌سوزند.
وی به امنیت مرزهای ایران اشاره کرد و گفت: این امنیت حاصل اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه نظامی و سیاسی است و در پرتو مجاهدت‌های فرزندان ما در نیروهای مسلح از جمله ارتش میسر شده است و امروز وظایف مهم و خطیری بر عهده نیروهای دلسوز و متعهد مسلح قرار دارد که ارکان اقتدار نظام بر شانه‌های آنها استوار است و نباید یک لحظه از تلاش برای ارتقای بنیه دفاعی کشور غافل شوند و باید با بصیرت، شناخت و ولایتمداری وظایف ملی خود را انجام دهند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تقویت بنیه دفاعی و استحکام‌بخشی به سرمایه انسانی را نیازمند توجه به نیازهای نیروها دانست و بر تقویت ایمان کارکنان و معنویت آنها تاکید کرد و افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر ایمان به دلیل اهمیت معنویت و نقش ویژه آن در توانمندی نیروهای مسلح بوده است.
حجت الاسلام آل‌هاشم نقش‌آفرینی منطقه‌ای را از دیگر الزامات جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: بدیهی است جنگ با دشمن به پایان نرسیده و همچنان در معرض تهدیدات قرار داریم ولی جمهوری اسلامی با درایت مقام معظم رهبری به قدرت مستقل و مقتدر در منطقه تبدیل شده است.
وی در پایان بر لزوم حفظ وحدت و همدلی برای ادامه اقتدار نظام تاکید کرد و گفت: نباید ناامیدی را در دل‌ها مطرح کنیم چراکه پیروزی نهایی از آن ماست به شرط اینکه ایمان کامل داشته باشیم به آنچه انجام می‌دهیم.
 



:: برچسب‌ها: آمریکا،پسابرجام،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: